Президент України | Верховна Рада України |
Конституційний суд України | Рада національної безпеки і оборони України |
Державна служба статистики України |
|
Інші органи виконавчої влади |
Інформація про стан організації роботи зі звернення громадян за 2017 рікАрхів2017
За звітний період до органів державної статистики Чернігівської області надійшло 186 звернень громадян, з них 94 розглядалися на особистому прийомі у керівників органів держстатистики області, 92 звернення було отримано поштою. Із загальної кількості звернень, надісланих за звітний період, 7 надійшло від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Колективних та повторних звернень громадян до органів державної статистики у Чернігівській області за звітний період не надходило. Питання, що порушувалися у зверненнях громадян стосувалися: - соціального захисту – 100 (54% від їх загальної кількості); - праці й заробітної плати – 36 (19,4%); - комунального господарства – 13 (7%); - кадрових питань – 12 (6,5%); - надання статистичної інформації – 12 (6,5%); - надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 4 (2%); - фінансової, податкової, митної політики – 4 (2%); - надання роз'яснень з питань застосування статистичної методології – 3 (1,6%); - житлової політики - 2 (1%). За результатами розгляду питань у зверненнях громадян 167 (90%) було вирішено позитивно, на 18 (9,7%) надано роз’яснення та одне знаходиться у стадії розгляду. Головне управління статистики забезпечує виконання розпорядчих документів щодо реалізації конституційних прав громадян на звернення та обов’язкове надання їм обґрунтованої відповіді за наслідками розгляду, вживає заходи з удосконалення роботи з листами, підвищення якості їх підготовки, змістовності, грамотності та оформлення. На розширених колегіях Головного управління статистики у Чернігівській області розглядалось питання “Про стан роботи зі зверненнями громадян в органах державної статистики Чернігівської області” в січні 2017 р. – за 2016 рік та в липні 2017 р. – за І півріччя 2017 року. На колегію була підготовлена доповідна записка, в якій проведено детальний аналіз звернень громадян, окремо по кожному району області. Протокольне рішення щодо покращання роботи з цих питань надіслано керівникам районної ланки. З метою оперативного реагування на звернення громадян забезпечена робота телефонної «гарячої лінії». Діяла Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги в Головному управлінні статистики у Чернігівській області. Графік роботи та Порядок роботи громадської приймальні оприлюднено на офіційному веб-сайті Головного управління статистики. Протягом року під час комплексної експертної оцінки відділів статистики у Козелецькому районі (травень 2017 р.) та у Корюківському районі (вересень 2017 р.) вивчалось питання стану роботи зі зверненнями громадян, ведення особистого прийому і порядок розгляду звернень. Під час перевірки надавалася методична допомога, аналізувалися питання, які порушувались у зверненнях громадян до начальника відділу. Щоквартально начальнику Головного управління надається зведена інформація про стан роботи зі зверненнями громадян до органів державної статистики Чернігівської області. ДОВІДКА щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.17 по 31.12.17
1. Колективних. 2. Повторних. 3. Від героїв, інвалідів ВВВ. 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. 5. Пропозиції. 6. Заяви, клопотання. 7. Скарги. 8. Вирішено позитивно. 9. Відмовленно у задоволенні. 10. Дано роз'яснення. 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян". 12. Звернення,що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян". 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону Україні "Про звернення громадян". 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів. 15. У стадії розгляду. ДОВІДКА щодо роботи зі зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.01.17 по 31.12.17
010. Промислова політика; 020. Аграрна політика і земельні відносини; 030. Транспорт і зв'язок; 040. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 050. Фінансова, податкова, митна політика; 060. Соціальний захист; 070. Праця і заробітна плата; 080. Охорона здоров'я; 090. Комунальне господарство; 100. Житлова політика; 110. Екологія та природні ресурси; 120. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 130. Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт; 140. Культура та культурна спадщина, туризм; 150. Освіта, наукова, науково-технічна інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 160. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 170. Діяльність об'єднань громадян, релігія таміжконфесійні відносини; 180. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 190. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 191. Удосконалення законодавства в галузі державної статистики; 192. Дії, бездіяльність посадових осіб органів державної статистики, перегляд їх рішень; 193. Кадрові питання; 194. Надання статистичної інформації; 195. Надання роз'яснень з питань застосування статистичної методології; 196. Надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України; 197. Надання роз'яснень із застосування національних статистичних класифікацій (класифікаторів); 200. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 210. Діяльність органів місцевого самоврядування; 220. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні й міжнаціональні відносини; 230. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 240. Інше. |